Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından kentin farklı ilçelerinde düzenlenen açık hava sineması etkinlikleri devam ediyor.
Etkinlikler kapsamında Nazilli Atatürk Parkı’nda “Aile Arasında” filmi vatandaşlarla buluştu. Gösterim, çok sayıda vatandaşın katılımıyla gerçekleştirildi.
Vatandaşlar, yaz akşamında açık havada film izleme imkanı buldu. Etkinlik alanında çeşitli ikramların da sunulduğu belirtildi.
Açık hava sineması etkinliklerinin kent genelinde farklı ilçelerde sürdürüldüğü ifade edildi.

Hibya Haber Ajansı
© Copyright 2026 kesanhaberler.com.tr Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.